Vodafone vrea sa-si extinda reteaua de magazine in franciza
Vodafone Romania caută parteneri cu un capital de pornire de peste 10.000 de euro pentru a-şi extinde reţeaua de magazine in franciză de la 19 la 50 unităţi in următoarele două luni, proces care va continua pană la finele anului, a anunţat miercuri operatorul de telefonie mobilă.
In prezent, Vodafone are 19 magazine in franciză in Bucureşti, Iaşi, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamţ, Mediaş, Sighişoara, Bistriţa, Vişeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil şi Targu Mureş.
"Numărul acestora va ajunge la 50, in următoarele două luni, şi va continua să crească pe parcursul intregului an", se arată intr-un comunicat al Vodafone.
Potrivit operatorului, magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone.
Partenerii au avea acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vanzări.
"Prin acest program oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. (...) Ne dorim să construim acest model de business alături de antreprenori locali cu (...) experienţă in domeniu, orientaţi spre rezultate, care au calităţi demonstrate de conducere. Aceştia trebuie să dispună de o bază de capital personal şi să-şi dorească să dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone", a declarat directorul de vanzări indirecte al Vodafone Romania, Alexandru Baloi.
Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză intre Vodafone şi partener.
Cat costa o franciza Vodafone
La intrarea in acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază intre 2.500 şi 15.000 de euro, in funcţie de factori precum tipul locaţiei, suprafaţă, zona geografică şi nivelul de investiţii necesar amenajării şi echipării spaţiului comercial.
In plus, potenţialul partener trebuie să dispună de un capital de investiţie care porneşte de la 10.000 de euro, care acoperă garanţia aferentă liniei de credit comercial şi rulajul din primele două luni de activitate.
Vodafone Romania este al doilea jucător local de telefonie mobilă după numărul de clienţi şi cifra de afaceri.
Sursa: Mediafax
02-03-2014