The Group s-a asociat cu americanii de la Omnicom si impreună vor controla un sfert din piaţa de advertising locală
The Group, brandul ce reuneşte 18 firme de media, comunicare şi marketing deţinute de unii dintre cei mai cunoscuţi oameni din domeniu - Zoltan Szigeti, Mihaela Nicola şi Bogdan Nicola - a devenit acţionar in cadrul agenţiilor de media OMD şi PHD, aflate in portofoliul grupului american Omnicom Media Group (OMG).
Reprezentanţii celor două companii nu au oferit detalii dacă această mişcare este unilaterală - doar The Group a cumpărat acţiuni in cadrul celor două agenţii - sau bilaterală - şi OMG a preluat acţiuni in companiile The Group. De asemenea, niciuna dintre părţi nu a oferit detalii despre valoarea tranzacţiei şi portofoliul de acţiuni preluat de către romanii din spatele The Group.
Comunicatul de presă trimis pentru a anunţa achiziţia spune că cele două grupuri işi vor consolida investiţia in media prin intermediul agenţiei de media buying aparţinand The Group, acesta devenind acţionar in agenţiile OMD şi PHD. "Parteneriatul cu experţi de top ai industriei din Romania reiterează angajamentul OMD şi PHD faţă de piaţa romanească, faţă de clienţii noştri şi de aşteptările profesionale pe care aceştia le au. Am ales să dezvoltăm mai departe operaţiunile noastre de investiţie media impreună cu Zoltan Szigeti, bazandu-ne pe reputaţia şi performanţele profesionale ale acestuia", a declarat Collin Gottlieb, CEO Omnicom Media Group EMEA.
Cititi articolul integral in Zf.ro