Eugen Petrov a preluat Domo Retail printr-o operatiune management buyout

Preşedintele Consiliului de Administraţie al Domo Retail, Eugen Petrov, a preluat compania, in urma unui proces de management buyout, a anunţat joi retailerul IT&C.

Potrivit datelor Registrului Comerţului, Domo Retail este controlată de Avarike Limited (Cipru) - 99,999986% şi Eugen Petrov (cetăţean austriac, născut in Bulgaria) - 0,000014%. Din 2012, el este reprezentant al acţionarilor şi preşedintele CA al Domo Retail.

"Eugen Petrov a preluat compania in urma unui proces de management buyout prin care a devenit unic acţionar al companiei care deţine Domo Retail", se arată intr-un comunicat al retailerului.

Valoare tranzacţiei nu a fost data publicităţii. Petrov a declarat că susţine echipa de management in atingerea obiectivelor de creştere.

"Obiectivul principal pe care mi-l propun ca acţionar este să conduc Domo către rezultate financiare pozitive", a afirmat noul acţionar al retailerului.

Petrov este fondator şi managing partner in cadrul mai multor companii internaţionale cu birouri şi filiale in ţări membre ale Uniunii Europene şi ţări ale Comunităţii Statelor Independente, din domeniul producţiei şi comerţului cu materii prime, resurse de energie şi combustibili.

De asemenea, noul acţionar al Domo este implicat in servicii de consultanţă financiară şi de afaceri. Eugen Petrov este cetăţean austriac, absolvent al studiilor de master in economie, comerţ exterior şi in domeniul bancar al Universităţii Economice din Viena (Vienna University of Economics and Business). Este fondator şi managing partner in cadrul mai multor companii internaţionale cu birouri şi filiale in ţări membre ale Uniunii Europene şi ţări ale Comunităţii Statelor Independente, din domeniul producţiei şi comerţului cu materii prime, resurse de energie şi combustibili. Eugen Petrov este implicatşi in servicii de consultanţă financiară şi de afaceri.

Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat in electronice, electrocasnice şi IT&C din Romania, deţinand o reţea naţională formată din peste 90 de magazine, precum şi platforma de retailonline www.domo.ro.

In 2013, afacerile companiei au atins 584,1 milioane de lei, de la 552,4 milioane de lei in urmă cu un an, iar pierderile au scăzut de la 50,2 milioane de lei la 42,3 milioane de lei.

Domo şi Flanco ar putea fuziona pentru a se apropia de liderul Altex

Magazinele Domo au fost cumpărate de către un fond de investitii din Lichtenstein

Sursa: Mediafax

04-10-2014