Domo inchide toate magazinele si se muta pe internet

Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va inchide toate magazinele fizice, pentru a rămane cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din piaţă, citate de Ziarul Financiar.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă companiei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani, scrie ZF in ediţia de luni.

"Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiare şi nu işi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au făcut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici probleme. Noi nu mai livrăm marfă", spune un furnizor al companiei.

Potrivit ultimelor date, Domo avea in toamnă circa 75 de magazine fizice şi unul online.

Iulian Stanciu: Pentru Domo va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei, in online, după inchiderea magazinelor

Retailerului electro-IT Domo ii va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei, in online, după inchiderea magazinelor fizice, iar pentru preluarea clienţilor companiei s-a dus o "bătaie in tranşee" intre competitori, a declarat managerul general al eMag, Iulian Stanciu.

"Domo, unul dintre jucătorii mari, a cam ieşit din piaţă. Am fost anunţaţi zilele trecute că inchide toate magazinele şi a fost o bătaie in tranşee intre toţi jucătorii, pentru a lua cat mai mulţi clienţi de acolo. Ei au anunţat că răman online, dar neavand puterea de negociere din offline cred că le va fi ceva mai greu", a spus Stanciu.

El a afirmat că Domo avea o poziţionare bună pe piaţa produselor electrocasnice.

"Interesul a fost pentru preluarea clienţilor. Domo avea o poziţionare bună, pentru familie, un brand puternic şi vechi. A fost interesul de a lua clientul. Acum, clientul se poate lua prin magazin, ai luat magazinul, ai luat vadul, vine clientul sau să il atragi către tine online sau offline. Offline ar trebui să pui un magazin cat de cat in aria lui, in timp ce online il poţi adresa de oriunde şi il poţi convinge. Dacă intr-un oraş mai mic se inchide magazinul, atunci ii spui să vină online, că suntem la 24 de ore distanţă de ei", a completat Stanciu.

Sursa: ZF.ro

05-12-2015

Magazinele Domo au fost cumpărate de către un fond de investitii din Lichtenstein

Domo şi Flanco ar putea fuziona pentru a se apropia de liderul Altex

Eugen Petrov a preluat Domo Retail printr-o operatiune management buyout