Compania imobiliară Willbrook International cumpara The Money Channel (TMCTV)
În ce condiţii se poartă negocierile şi cu cine, care va fi noua structură a postului şi cum se va schimba? Daiana Voicu vorbeşte despre extinderea Willbrook de la imobiliare la media."Preţul începe să facă sens, mai ales în media" a spus Daiana Voicu pentru revista Capital

Reporter: Imobiliarele sunt principala activitate a Willbrook în România. De la o piaţă care are probleme serioase aţi decis să vă extindeţi într-un domeniu cu probleme şi mai mari: media. De ce?
Daiana Voicu: În primul rând, nu ne-am extins încă activitatea în media. Am început nişte negocieri şi ne-am arătat interesul pentru preluarea unei televiziuni. Nu ştiu în ce măsură acestea vor fi finalizate şi când, dar este clar că avem un interes destul de puternic în orice industrie în momentul acesta, în care preţul face sens. Se pare că este un moment în care preţul începe să facă sens, mai ales în media. În sfârşit această criză începe să îşi arate puţin oportunităţile, pentru că ne-am confruntat timp de 4-5 ani cu o criză fără oportunităţi şi iată că apar primele situaţii mai inflamate în care industrii ajung să coboare preţul şi să găseşti şi active interesante.
Reporter: Aţi anunţat că luna aceasta veţi finalizează achiziţia The Money Channel. Cu cine aţi negociat în această tranzacţie şi care este valoarea acesteia?
D.V.: Ne interesează TMCTV pentru că este un vechi colaborator de-al nostru pe zona de business, este o televiziune de nişă care nu este invadată de politic în măsura în care sunt celelalte televiziuni în acest moment. În sensul acesta am făcut o ofertă. Oferta a venit natural din colaborarea pe care noi o avem de câţiva ani cu ei şi din relaţia apropiată pe care o avem cu Sorin Freciu şi cu managementul acestei televiziuni. Sorin Freciu este partenerul nostru de discuţii şi la un moment dat vom înţelege dacă este un drum comun sau dacă nu este cazul să ne unim intenţiile în promovarea acestei televiziuni. Deocamdată nu putem oferi detalii legate de valoarea tranzacţiei. Probabil că abia prin luna septembrie să ne clarificăm intenţiile. Ori mergem împreună, ori ne oprim şi fiecare îşi vede de treaba lui, dar dorinţa reală este foarte pozitivă. Noi credem în Money Channel şi, probabil, cu forţa grupului pe care îl reprezint vom reuşi şi noi să contribuim la dezvoltarea ei. Eu zic că este momentul potrivit să începem să targetăm şi alte industrii. Noi vom rămâne cu Money Channel oricum pe termen lung, indiferent de succesul acestei tranzacţii.
Continuare: www.capital.ro