Comerţul online reprezintă 3-4% din cel tradiţional, potenţialul este imens

Potenţialul comerţului online pe piaţa românească este imens, în condiţiile în care reprezintă doar 3-4% din cel tradiţional, a declarat Mihai Pătraşcu directorul general al evomag.ro in cadrul ICEEfest, un eveniment dedicat industriei digitale din Europa Centrală şi de Est

"Spre exemplu, pentru campania Black Friday, evomag.ro a fost pregătit să suporte un trafic de 4-5 ori mai ridicat. În realitate, traficul a depăşit de 12 ori nivelul estimat. Efectiv, serverul nu mai putea face faţă solicitărilor", a spus Pătraşcu.

Prezent la eveniment, directorul general al PayU România, Daniel Nicolescu, a spus că, în ciuda temerilor, există clienţi pe această piaţă, chiar dacă este de dimensiuni reduse.

"Clienţi există şi asta s-a văzut când, spre exemplu, Blue Air a intrat cu bilete de avion pe online", a spus Nicolescu.

La rândul său, directorul general al elefant.ro, Cristian Herghelegiu, a spus că în România există potenţial pe piaţa comerţului online.

"Din perspectiva noastră, pe acest segment de piaţă se poate face un business bun şi este momentul să facem un business bun", a afirmat Herghelegiu.El a adăugat că mediul online permite clienţilor să îşi cheltuiască mai eficient banii.

"Observăm că gradul de sofisticare a clienţilor creşte de la an la an, sunt mai atenţi în privinţa cumpărăturilor, se informează mai mult", a spus şeful elefant.ro.

Directorul evomag.ro a afirmat că, în raport cu magazinele tradiţionale, magazinele online prezintă mai multe informaţii cu privire la produsele din portofoliu şi, în acest context, decizia de cumpărare este una mai bine fundamentată.

"Orice investiţie în această direcţie, din partea oricărui magazin online, este binevenită pentru că informaţiile fundamentează mai bine decizia de cumpărare", a spus Pătraşcu.

Puteti achizitiona afaceri la cheie in domeniul online accesand sectiunea Magazine on line & Website

Sursa: Mediafax

08-06-2013