BARRIER a incheiat 2014 cu o crestere de 15% pe o piata in scadere

In 2014 "Piata romaneasca si-a continuat trendul descendent si a inregistrat o usoara scadere (2-3%), dar cu unele puncte fierbinti, pe crestere: Bucovina, Cluj, Bucuresti, Constanta" spune Adrian Garmacea, director executiv al Barrier unul dintre cei mai importanti producatori de tamplarie PVC.

Pentru Electric Plus - Barrier, "anul 2014 a fost un an foarte important mai ales datorita faptului ca am dat in exploatare un sistem complex de productie de ferestre si usi din PVC, usi de garaj si rulouri. Din a doua jumatate a anului, capacitatea a devenit functionala in parametrii normali, cu o incarcare de sub 50% si acest lucru ne-a condus la solutia vanzarii extensive si a maririi ariei de distributie a produselor noastre in Romania (Ardeal, Dobrogea si Bucuresti), cat si la externalizarea acestora pe pietele din Italia, Germania si Franta", a mai aratat Garmacea.

Seful Barrier a mai precizat ca anul care s-a incheiat fost unul in care s-au stabilit bazele unei cresteri "sanatoase" pentru companie, ceea ce va oferi dezvoltare pe termen lung.

"Am incheiat anul 2014 cu o crestere de aproximativ 15% in concordanta cu estimarile noastre, cat si cu stadiul pietei de constructii. Aceasta crestere este posibila datorita mutarii in noul centru de productie care a adus o crestere a capacitatii de productie, precum si datorita extinderii retelei de distribuitori Barrier pe intreg teritoriul Romaniei", au aratat reprezentantii Barrier, companie care ajunge astfel la afaceri de peste 15 milioane de euro, pe o piata carei valoare a scazut de peste doua ori, la circa 250 de milioane de euro.

Reprezentantii Barrier spun ca se asteapta ca anul 2015 sa nu aduca schimbari semnificative fata de 2014, dar mizeaza pe un avans sustinut al propriului business.

Doriti o afacere Barrier? Aflati mai multe despre Franciza Barrier

Sursa: Wall-Street.ro

25 Ian 2015