Alternative pentru Mic.ro: “La Provincia” si “La doi pasi”
"La provincia" vrea să ia locul Mic.ro. Metro lanseaza franciza "La Doi Paşi"
Când unii dau faliment, alții se extind.
Da, am preluat o parte din spațiile Mic.ro și mai suntem în discuții și cu alți proprietari, destul de aproape de a fi finalizate“, a declarat pentru Money Express Iustin Paraschiv, om de afaceri din Mizil (județul Prahova), cu o avere estimată la circa 70 milioane euro, conform ultimului top al celor mai bogați români realizat de revista „Forbes“, și cunoscut în principal pentru producție și distribuție de carne și mezeluri sub brandul „Ana și Cornel“.

Da, anunțul e „pe bune“. E drept, nu are notorietatea, nu are portofelul mogulului și nu are nici ambiția de a lupta cu giganții și de a schimba fața lumii. Tânărul din Mizil are însă o idee, despre care cei avizați spun că are șanse să meargă. Mai are și experiența preluării unor active falimentare.
La colțul blocului s‑ar putea să găsiți acum La Provincia, magazin exclusiv de produse din carne.
Cititi articolul integral in Money.ro
Proprietarul unui magazin La Doi Paşi: Aveam spaţiul şi am decis să îl folosesc.
Începutul de an 2012 a fost extrem de dinamic în comerţul local, luat prin surprindere de anunţul Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător, cu afaceri de peste 1 mld. euro, care lansează franciza La Doi Paşi pentru magazinele tradiţionale. Mişcarea vine la scurt timp după ce Mic.ro, cel mai ambiţios proiect din retailul tradiţional, deţinut de omul de afaceri Dinu Patriciu, şi-a închis toate cele 800 de magazine şi a intrat în insolvenţă.
Ziarul Financiar a stat de vorbă cu proprietarul unui magazin La Doi Paşi, pentru a vedea de ce a luat decizia de a intra într-un astfel de business şi care sunt aşteptările legate de vânzări. Magazinul La Doi Paşi de pe Calea Moşilor, deţinut de un cercetător şi de o profesoară, s-a deschis în urmă cu circa o lună iar proprietarii vizează vânzări de 40-50 de mii de lei pe lună şi o marjă netă de profit de 2-3%.

Pe Calea Moşilor, undeva la jumătatea distanţei dintre zona Obor şi Bulevardul Dacia a apărut în urmă cu circa o lună un magazin La Doi Paşi, franciza lansată de Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător din comerţul local, cu afaceri de peste 1 mld. euro. Magazinul cu o suprafaţă de vânzare de circa 40 mp a fost amenajat de la zero cu aproximativ 10.000 de euro, sumă ce include şi softul de gestiune, alte licenţe soft şi taxele pentru autorizaţii.
Cititi articolul integral in Zf.ro